ΕΝΑ "ΠΕΙΡΑΜΑ" ΜΙΚΡΟ ΣΤΗΣ ΣΠΟΡΑΣ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ.Είπα να φτιάξω ένα φαγητό με της φαντασίας το "μυαλό".Άδειασα στο τραπέζι τα υλικά και ξεκίνησα πάνω στα δικά της φτεράνα κουνώ τη κουτάλα δεξιά κι αριστερά.Προσπάθησα ώρα πολλή με αλεύρι, λαχανικά και τυρί.Κατάλαβα πως ήθελα μια βοήθεια μικρή που ήταν γραμμένη στο χαρτί.Εκείνη την ημέρα έφαγα πουρέ μα την επόμενη φοράζήτησα τη βοήθεια του Νίκου Τσελεμεντέ.
Το πείραμα ξεκίνησε πάνω στην ενότητα της σποράς. Τρεις ομάδες παιδιών. Η κάθε μία μπροστά στο δικό της τραπέζι. Επέλεξαν το θέμα που θα φτιάξουν χρησιμοποιώντας ότι υλικό ήθελαν από τη τάξη. Τα θέματα ήταν το τρακτέρ του γεωργού, η βροχή που θα ποτίσει το χωράφι και το σπαρμένο χώμα.Πανικός και βλέμματα να κοιτάνε γύρω γύρω με τη κυρία να είναι "αόρατη".Η πρώτη ομάδα με πλαστελίνη και σπόρια που ζήτησαν:Η δεύτερη ομάδα γέμισε το τραπέζι της με ένα σωρό υλικά χωρίς να φανταστεί πως θα μπορούσε να φτιάξει το τρακτέρ. Συνεργασία ανύπαρκτη και ο καθένας προσπαθούσε να φτιάξει το δικό του τρακτέρ. Μόνος του ο Ηρακλής έφτιαξε:Η ομάδα με τη βροχή- δείχνοντας ο αόρατος άνθρωπος- πήραν τα τουβλάκια και τις ξυλομπογιές και έφτιαξαν:Αφού τελείωσαν, η ομάδα που έφτιαξε το χωράφι ζήτησε να κάνει το τρακτέρ. Τα τουβλάκια πάνω στο τραπέζι και το αποτέλεσμα ήταν αυτό:Τελειώνοντας το πείραμα υπήρχε ένα συμπέρασμα προσωπικό και όχι γενικό.
"Αν η φαντασία έχει ανοίξει τα φτερά άφησε την στον κόσμο της να πετά.Αν όμως ακόμα είναι μικρή και τα φτερά αδυνατούν πρέπει να καθοδηγηθούν.Με λόγια λιτά και με κινήσεις απλές, οι φτερούγες της θα γίνουν δυνατές"
Μπορεί να μη μπήκε στο τσουκάλι η φασολάδααλλά άνθισε το λουλούδι στη λιακάδα.
Ο σπόρος περιμένει να κρυφτεί στου σπιτιού μου την αυλή.Στο μποστάνι του γεωργού, φρούτα και λαχανικά χαρίζουν τη δική τους ομορφιά.Κι επειδή όλα της γης τα αγαθά προήλθαν λέγαν από μια Θεά τα παιδιά το αποδώσαν δημιουργικά με μια ομαδική εργασία όπως αυτά ξέρουν...Η ΘΕΑ ΔΗΜΗΤΡΑ ΔΙΝΕΙ ΣΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΤΟ ΣΠΟΡΟ ΤΗΣ ΖΩΗΣ
Η δεύτερη ομάδα γέμισε το τραπέζι της με ένα σωρό υλικά χωρίς να φανταστεί πως θα μπορούσε να φτιάξει το τρακτέρ. Συνεργασία ανύπαρκτη και ο καθένας προσπαθούσε να φτιάξει το δικό του τρακτέρ. Μόνος του ο Ηρακλής έφτιαξε:
Η ομάδα με τη βροχή- δείχνοντας ο αόρατος άνθρωπος- πήραν τα τουβλάκια και τις ξυλομπογιές και έφτιαξαν:
Αφού τελείωσαν, η ομάδα που έφτιαξε το χωράφι ζήτησε να κάνει το τρακτέρ. Τα τουβλάκια πάνω στο τραπέζι και το αποτέλεσμα ήταν αυτό:
Τελειώνοντας το πείραμα
υπήρχε ένα συμπέρασμα προσωπικό και όχι γενικό.
"Αν η φαντασία έχει ανοίξει τα φτερά άφησε την στον κόσμο της να πετά.
Αν όμως ακόμα είναι μικρή και τα φτερά αδυνατούν πρέπει να καθοδηγηθούν.
Με λόγια λιτά και με κινήσεις απλές, οι φτερούγες της θα γίνουν δυνατές"
Μπορεί να μη μπήκε στο τσουκάλι η φασολάδα
αλλά άνθισε το λουλούδι στη λιακάδα.
Ο σπόρος περιμένει να κρυφτεί στου σπιτιού μου την αυλή.
Στο μποστάνι του γεωργού,
φρούτα και λαχανικά χαρίζουν τη δική τους ομορφιά.
Κι επειδή όλα της γης τα αγαθά προήλθαν λέγαν από μια Θεά
τα παιδιά το αποδώσαν δημιουργικά με μια ομαδική εργασία όπως αυτά ξέρουν...
Η ΘΕΑ ΔΗΜΗΤΡΑ ΔΙΝΕΙ ΣΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΤΟ ΣΠΟΡΟ ΤΗΣ ΖΩΗΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου