Ο ΠΑΠΠΟΥΣ Ο ΧΡΟΝΟΣ
Μια φορά κι ένα καιρό, σε μια χώρα, όχι μακριά από ‘δω,
αλλά ψηλά από ‘δω, ζούσε ο παππούς ο Χρόνος με...πατήστε εδώ
Δραστηριότητες μετά το τέλος της ιστορίας:
Παίξαμε με την κυρία Πότε. Μας έκανε ερωτήσεις και εμείς απαντήσαμε με φράσεις που αγαπάει ο παππούς ο Χρόνος. Όπως:
Πότε θα έρθουν τα χελιδόνια; Την άνοιξη.
Πότε θα πάω σχολείο; Αύριο το πρωί.
Πότε θα φύγουμε; Σε λίγο.
Πότε έφυγε η γιαγιά; Τη Τρίτη.
Πότε θα έρθει να με πάρει η μαμά; Το μεσημέρι.
Φτιάξαμε το παζλ, που ο παππούς Χρόνος έκανε δώρο στα εγγόνια του.
Μετακινήθηκαν καρέκλες, τραπέζια και τα παιδιά χωρίστηκαν σε ομάδες. Το Φθινόπωρο διάλεξε τα παιδιά του και το "χαλί" που θα ντύσει το σπίτι του. Τα πρόσωπα των παιδιών βάφτηκαν με κάποιο χαρακτηριστικό της εποχής που ανήκαν και διάλεξαν την εικόνα που θα ταίριαζε στο σπίτι τους. Το ίδιο έγινε με όλες τις εποχές.
Πότε θα έρθουν τα χελιδόνια; Την άνοιξη.
Πότε θα πάω σχολείο; Αύριο το πρωί.
Πότε θα φύγουμε; Σε λίγο.
Πότε έφυγε η γιαγιά; Τη Τρίτη.
Πότε θα έρθει να με πάρει η μαμά; Το μεσημέρι.
Φτιάξαμε το παζλ, που ο παππούς Χρόνος έκανε δώρο στα εγγόνια του.
Μετακινήθηκαν καρέκλες, τραπέζια και τα παιδιά χωρίστηκαν σε ομάδες. Το Φθινόπωρο διάλεξε τα παιδιά του και το "χαλί" που θα ντύσει το σπίτι του. Τα πρόσωπα των παιδιών βάφτηκαν με κάποιο χαρακτηριστικό της εποχής που ανήκαν και διάλεξαν την εικόνα που θα ταίριαζε στο σπίτι τους. Το ίδιο έγινε με όλες τις εποχές.
Και η δραματοποίηση της ιστορίας μας ξεκίνησε, με λίγα λόγια και πολύ γέλιο.
Ο παππούς Χρόνος και η κυρία Πότε.
Το Φθινόπωρο και τα παιδιά του.
Ο Χειμώνας με τα παιδιά του.
Η Άνοιξη
και το Καλοκαίρι
Πότε θα μου κάνεις το καφεδάκι μου; Τώρα άντρα μου.
Του άρεσε να μετράει τα παιδιά του και τα εγγόνια του. Και όχι μόνο.
Ετοίμασε δώρα για να στείλει στους ανθρώπους.
Λίγο παιχνίδι ακόμα:
Μπερδεύονται τα χαρτιά των δωματίων και κάθε εποχή φωνάζει, ποια έτυχε και ποια θέλει πίσω.
" Είμαι το Φθινόπωρο και μέσα στο σπίτι μου έχω το Καλοκαίρι", κοκ
Για να φύγουν από το σπίτι τους και να πάνε στην αγκαλιά του παππού του Χρόνου, πρέπει να αναφέρουν μια λέξη που ανήκει στη δικιά τους εποχή.
Τα παιδιά χωρίζονται σε ομάδες, επιλέγουν την εποχή που θα ζωγραφίσουν
και δουλεύουν με κιμωλία.
Τα νήπια ζωγράφισαν τα δώρα του παππού του Χρόνου και τα προνήπια τόνισαν τις γραμμές του μολυβιού με μαρκαδόρο και ήταν προσεχτικά υπέροχα.
- Αν ζητούσα από τον παππού τον Χρόνο κάτι, μέσα στα πλαίσια της φαντασίας, τι θα ήταν; (αυτό που θα διατυπώσουν πρέπει να έχει μια χρονική έννοια)
Τι είπαν:
Κάθε μέρα να είναι Κυριακή.
Κάθε μέρα να τρώω παγωτό.
Όλες τις μέρες να είμαι σπίτι.
Πάντα να είναι άνοιξη.
Να είναι πάντα χειμώνας για να παίζω χιονοπόλεμο.
Θα ήθελα να έρθει ο Απρίλιος για να βάψουμε αυγά.
Θα ήθελα να έρθει γρήγορα το καλοκαίρι για να κάνω μπάνιο.
Θα ήθελα να έρθει το καλοκαίρι για να πάρω το καράβι και να πάω σπίτι μου.
Θα ήθελα να έρθει το καλοκαίρι γιατί θα κάνω πάρτι για τα γενέθλια μου.
Αν έχω μία άσχημη μέρα να περνάει γρήγορα.
Να μη φύγει γρήγορα ο Απρίλιος.
Οι επιθυμίες τους γράφτηκαν σε ένα "γράμμα" για να τις διαβάσει ο παππούς ο Χρόνος.
Να θυμάσαι πάντα:
Άσε τον Χρόνο να κυλά
γιατί ποτέ πίσω δεν κοιτά!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου