Πέμπτη 1 Οκτωβρίου 2020

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΑΣΠΡΑ ΜΑΛΛΙΑ

 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΑΣΠΡΑ ΜΑΛΛΙΑ



Θέλω τον παππού και τη γιαγιά κοντούς

Θεέ μου, σε παρακαλώ
τον παππού μου να κοντύνεις,
και γιαγιά πολύ ψηλή
στα παιδιά μη δίνεις.

Εύκολα θέλω να φτάνω
τον παππού και τη γιαγιά,
να μπορώ να τους χαϊδεύω
τ’ άσπρα, κάτασπρα μαλλιά.

Ο παππούλης κι η γιαγιούλα
θέλω να ’ναι πιο κοντά.
Όχι να ’ναι αυτοί στα ύψη
κι εγώ τόσο χαμηλά.
 
Θέλω να ’μαστε ίσια-ίσια
και να παίζουμε μαζί.
Έτσι, πιο όμορφη 
θα νιώθω τη ζωή!

Γι’ αυτό άκουσέ με, Θεέ μου,
κάνε και τους δυο κοντούς.
Αυτό πάει να πει γιαγιούλα
και γλυκός γλυκός παππούς.

Γαλάτεια Γρηγοριάδου-Σουρέλη


Σας αγαπώ τόοοοσο πολύ γιατί ομορφαίνετε τη δική μου ζωή!
(μια κάρτα αλλά η αγάπη τους δεν μετριέται)

Σε χέρια αγαπημένα, γεροντικά αφήνω κάτι μέσα από τη καρδιά!

Ο εγγονός και η εγγονή σου.

Ένα φιλί κι ένα "Σας Αγαπώ"
 και μια καρδιά που χωράει και τους δυο...

Όσοι τους έχουν κοντά να τους αγαπάνε 
και όσοι τους έχουν μακριά να τους θυμούνται.







 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου