Παρασκευή 5 Απριλίου 2019

Ο ΛΥΚΟΣ Ο ΝΙΚΟΣ


Ο ΛΥΚΟΣ Ο ΝΙΚΟΣ

 Την παγκόσμια ημέρα του βιβλίου, τα παιδιά ανέφεραν το παραμύθι που τους αρέσει και μετά ζωγράφισαν κάποιον ήρωα απ' αυτό.

'Ολη η ιστορία είναι βασισμένη στις απαντήσεις των παιδιών στο ερώτημα:
" Τι θα έκανε ο ήρωας που διάλεξες, για να γλιτώσει, αν στο δρόμο του συναντούσε τον πεινασμένο λύκο;"
Οι απαντήσεις κλείστηκαν στις σελίδες ενός βιβλίου...πάτησε εδώ


Τόση ώρα που είμαι δώ, κάνω υπομονή
 και δεν έχω ακούσει μια κουβέντα καλή.
Αν δεν ήταν η αφεντιά μου να γεμίσει ένα παραμύθι,
 ο παραμυθάς δεν θα είχε να φάει ούτε ρεβίθι.
Αν δεν ήμουνα εγώ,
 η ιστορία δεν θα κύλαγε σαν νερό.
Φεύγω όμως από δω
 γιατί τα παιδιά δεν με κεράσανε ούτε δεκατιανό.
 Γλυτώσανε κάθε ήρωα του παραμυθιού
 αλλά δεν σταματήσανε το γουργουρητό του δικού μου στομαχιού.

























Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου