Κυριακή 17 Μαρτίου 2019

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!


ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!



Σήκω Λάζαρε απ' τον τάφο τον σκοτεινό, 
γιατί το καλαθάκι μου είναι αδειανό.
Είμαι κι εγώ εδώ, "Καλό Πάσχα" να σας πω.
Τα λουλούδια, στόλισμα στεφανιού,
 στη τελευταία αναπνοή του Χριστού.
Πεταλούδα παίζει κρυφτό με ένα πολύχρωμο αυγό.
Γίνεται να λείπω εγώ από τον πασχαλινό χορό;
Ευχές απλώθηκαν στον αγρό, 
από ένα αυγό διαφορετικό.
Κοτοπουλάκι άφησε την κότα μαμά,
 για να κρατήσει αυτό στην αγκαλιά.
Βροντή και κοσμοχαλασιά, στου θανάτου την περπατησιά.
(αναπαράσταση ζωγραφικού πίνακα)
Μάτια παιδικά μπροστά στην πασχαλιά,
 εύχονται "Χρόνια Πολλά"

Τι άλλο να κάνω για να σου πω ότι το Πάσχα είναι εδώ;
(ομαδική εργασία, με ζωγραφική το κεντρικό θέμα
 και κάθε παιδί στόλισε το δικό του αυγό)
Λαμπάδα σιγοκαίει τη Μεγάλη Παρασκευή 
στου Χριστού την ταφή.
Μικρά μας και του χρόνου να είμαστε καλά,
 για να ευχηθούμε ο ένας στον άλλον "Χρόνια Πολλά"

Χριστέ μου, ας γίνουν τα βάσανα Σου, βάλσαμο στην καρδιά,
 για να μπορεί εκείνη να μάθει, να συγχωρεί και να αγαπά!













Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου