Παρασκευή 5 Οκτωβρίου 2018

4 ΟΚΤΩΒΡΗ, KΡATA ΤΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΤΟΥ ΕΝΑ ΣΚΥΛΙ.


4 ΟΚΤΩΒΡΗ, 

KΡATA ΤΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΤΟΥ

 ΕΝΑ ΣΚΥΛΙ.



Μπισκότα και κερί και κοπιάστε όλοι στη γιορτή: Οι εορταζόμενοι πήγαν κοντά στη τούρτα με τη βοήθεια των παιδιών. Άκουγαν ένα μικρό αίνιγμα και την απάντηση την άφηναν στο τραπέζι. Δηλαδή:
Αν έχει ένα βάζο μέλι, τίποτα δεν τη μέλλει.(αρκούδα)
Λατρεύει το φαγκρί, αλλά της αρέσει και ένα ποντίκι γκρι. (γάτα)
Πιστός στα αφεντικά και χαρούμενος κουνάει την ουρά. (σκύλος)
Μου αρέσει πολύ το νερό και το θέλω αλμυρό.
Με τη δική της τη φωνή, ένα αυγό μες στην αυλή. (κότα)
Η πλάτη μου πονά απ' το βάρος που κουβαλά. (γάιδαρος)
Μετά τη βροχή, βγαίνω βόλτα στην εξοχή. (σαλιγκάρι)
Περπατώ αργά αργά και φτάνω κάπου στη νυχτιά.(χελώνα)
Μετρώ από το ένα μέχρι το οκτώ, αυτό είμαι εγώ. (χταπόδι)
Ρίγες στη σειρά και τα πόδια δυνατά. (τίγρης)
Νιώθω τόση χαρά, όταν έχω τη λάσπη μπροστά. (γουρούνι)
Κάποτε ήμουν άσχημο πολύ μα στο τέλος έγινα ένα όμορφο πουλί. (παπί)
Με ανθρώπινη φωνή μιλώ, καλημέρα θα σου πω. (παπαγάλος)
Έχω ένα ψηλό λαιμό, για να φτάνω το φαγητό. (καμηλοπάρδαλη)
Είναι βασιλιάς κάπου μακριά, αλλά κορόνα δεν φορά. (λιοντάρι)
Για να με πάρεις αγκαλιά, ένα καρότο φέρε μου κοντά. (κουνέλι)
Τρυπώνω εδώ κι εκεί και λατρεύω το τυρί. (ποντίκι)
Στο Βόρειο Πόλο κατοικώ και λατρεύω το χιόνι το πυκνό.(πιγκουίνος)
Ένα παιδί, για να γίνει δυνατό, χρειάζεται ένα ποτήρι γάλα κάθε πρωινό. (αγελάδα)

Μόλις μαζεύτηκαν όλοι, ανάψαμε το κερί και τους τραγουδήσαμε:
Να ζήσετε ζωάκια και χρόνια πολλά
γερά πάντα να είσαστε με καλά αφεντικά!

Με πολλή προσοχή, ενώνω γραμμή, γραμμή
 και ολοκληρώνω μία ατομική.


Πατρόν ατομικής εργασίας:







Λίγο ο ένας, λίγο ο άλλος έγινε χαμός μεγάλος.
Μα είπαν όλοι μαζί τι θέλουν σ' αυτή τη ζωή.
(ομαδική εργασία)


Μπορεί να ήμασταν "τα ζώα μου αργά"
αλλά στο τέλος καταφέραμε να τους πούμε χρόνια πολλά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου