Τρίτη 12 Ιανουαρίου 2021

ΟΝΕΙΡΑ ΑΠΑΛΑ ΣΑΝ ΤΟΥ ΧΙΟΝΙΟΥ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΙΑ!

 ΟΝΕΙΡΑ ΑΠΑΛΑ
 ΣΑΝ ΤΟΥ ΧΙΟΝΙΟΥ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΙΑ!

Φύσα χειμώνα με ορμή, 
τώρα που κάποιο ζώο έχει κοιμηθεί.
Στρώσε το χιόνι στην αυλή
 και του σκαντζόχοιρου τα φύλλα 
ένα κιτρινοκόκκινο κουβερλί 
που θα το σκεπάσουν με θαλπωρή.
Ρίξε χειμώνα βροχή δυνατή! 
Η αρκούδα στη σπηλιά έχει κρυφτεί.
Μερικά ζώα χειμώνα, δεν έχουν ανάγκη μία φάτνη, 
γιατί τα προστατεύει η χειμερία νάρκη...πάτησε εδώ

-Μαντεύω έχοντας ένα χαρακτηριστικό: Τα παιδιά χωρισμένα σε δύο ομάδες. Στο καβαλέτο γραμμένοι οι αριθμοί από το 1-12.Κάθε ομάδα επιλέγει ένα αριθμό. Κοιτά τη κάρτα και μαντεύει ποιο ζώο είναι κρυμμένο πίσω από το χαρακτηριστικό που βλέπει.(σκαντζόχοιρος, ρακούν, χελώνα, βάτραχος, αρκούδα, φίδι, σαύρα, σαλιγκάρι, τυφλοπόντικας, αράχνη, σκίουρος)
-Ένας στίχος συναντά το "ταίρι" του: Τα παιδιά ακούνε τον πρώτο στίχο της ρίμας και το "εγώ" συμπληρώνει τον άλλον.
Κάπως έτσι:
Η αρκούδα κοιμάται βαθιά... κι εγώ πάω στη φωλιά.
Ο σκίουρος νυστάζει σε δέντρο ψηλό... κι εγώ πάω να ανεβώ.
Η νυχτερίδα κοιμάται στη σπηλιά... κι εγώ τρώω τα αυγά.
Ο τυφλοπόντικας μέσα στο χώμα το καφέ... κι εγώ πάω να φτιάξω έναν καφέ.
Η χελώνα προχωράει σιγά σιγά... κι εγώ ανεβαίνω τα σκαλιά.
Το φίδι τραβάει το άσπρο σεντόνι... κι εγώ βάζω το παντελόνι.
Ο βάτραχος φοράει πιτζάμα λαχανί... κι εγώ πηδάω σαν το γατί.
Ο σκαντζόχοιρος τα αγκάθια του κοιτά... κι εγώ τρέχω στη μαμά.
Ο ασβός ετοιμάζει το μικρό του σπιτικό... κι εγώ πάω να μπω.
Το σαλιγκάρι έχει κρυφτεί στη φωλιά... κι εγώ το κάνω αγκαλιά.
Η σαύρα τρέχει από δω και από κει... κι εγώ φοράω πράσινο βρακί.

Σε ένα κρεββάτι μαλακό,
 στο χειμωνιάτικο δειλινό.


Ένα βράδυ σε δάσος πυκνό,
 είδα με τον φακό...











Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου