Τετάρτη 25 Νοεμβρίου 2020

ΠΡΙΝ ΞΗΜΕΡΩΣΟΥΝ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ

 ΠΡΙΝ ΞΗΜΕΡΩΣΟΥΝ  ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ


Πριν το δέντρο στολιστεί κάποιοι ανέβηκαν σε μπλε χαρτί
 για να τιμήσουν των Χριστουγέννων τη γιορτή.





Πάνω του λάμπει ένα αστέρι, όπως και τότε μαγικό
για να σκορπίζει φως τριγύρω για το θεϊκό μωρό.

Γεννήθηκε σε φάτνη ταπεινή
μια νύχτα του Δεκέμβρη η Άγια Μορφή.

Ήθελαν να ντυθούν στα λευκά
 για να ψάλουν όλα μαζί "Ωσαννά".
Αλλά τα βρήκε η καραντίνα 
και έριξαν πάνω τους πολύχρωμη καπαρντίνα.

Μπροστά στη πόρτα  περιμένω να φανεί
για να του δώσω το γραμμένο χαρτί.

Οι τάρανδοι με αδιαφορία με κοιτούν 
καθώς το χορτάρι τους μασούν.

-Άγιε Βασίλη το ήξερα πως είσαι εδώ.
Δε μ΄ακούς τόση ώρα που σου χτυπώ;

Ο παππούς Χρόνος σαν φανεί
 μετρά τις μέρες και την εποχή.



Μέσα στη νύχτα φέγγει δειλά και φωτίζει τη μαγική βραδιά.

Σε μπλε και πράσινο χαρτί έγραψα μια ευχή.


Άγιε Βασίλη έχω να σου ζητήσω κάτι από παιδί. 
 Τη χρονιά που θα 'ρθει, θα ήθελα να μου φέρεις ένα κουτί.
Θα ήθελα να έχει μέσα κάτι που μου έχει λείψει πάρα πολύ.
Θα' θελα να έχει αγκαλιά και πολλά φιλιά
 απ' όλους τους ανθρώπους που φυλάω μέσα στη καρδιά.
Δεν ξέρω αν ήμουν καλός άνθρωπος αυτή τη χρονιά
αλλά κάνε μου το χατίρι για μία φορά.


Γερά και ευλογημένα Χριστούγεννα σε όλους!


















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου