Τρίτη 27 Νοεμβρίου 2018

ΣΠΟΡΟΣ ΓΗΣ, ΣΠΟΡΟΣ ΖΩΗΣ


ΣΠΟΡΟΣ ΓΗΣ, ΣΠΟΡΟΣ ΖΩΗΣ.


Σκυφτός οργώνει απ' την αυγή, τη μουσκεμένη αφράτη γη,
να δώσει πάλι τα καλά της, ο ζευγολάτης.
Στ' αργά τα βόδια του κοντά, τα σαλαγίζει, τα κεντά
 κι απ' το γεμάτο του αμπάρι φέρνει το στάρι.
Σταυροκοπιέται, τα ευλογά κι απ' το ταγάρι του γοργά
 μέσα στη φούχτα του  το παίρνει και σπέρνει, σπέρνει.
Θεέ μου, ρίζωσε το σπαρτό να απλώσει βεργολύγιστο
 να γίνει θάλασσα χρυσάφι, το υγρό χωράφι.
                                        Χ.Σακελλαρίου


Ένα πουλί ψάχνει σπόρο, όχι στο χώμα το σκαμμένο,
 αλλά στο σώμα του το πουπουλένιο.

Όταν το ελεύθερο παιχνίδι παίρνει από το παραμύθι
 το κουκί και αφήνει το ρεβίθι.
( ένα λουλούδι,παιδιά που χορεύουν, κάστρο με σπαθί, αγόρι, ήλιος,αεροπλάνο)


Όταν η μοναξιά του σκιάχτρου "πέταξε" μακριά, πάνω σε κατάμαυρα φτερά.




Φανταστήκαμε ότι γίναμε γεωργοί και φυτέψαμε σπόρους στη γη. Τι έγιναν όμως οι σπόροι; Οι απαντήσεις του γράφτηκαν στην ατομική εργασία που πήρε χρώμα με ακρυλικό.
Οι υποθέσεις τους:
  • Από το σποράκι μου βγήκε ένα λουλούδι.
  • Το δικό μου έγινε ένα ωραίο καταπράσινο χορτάρι.
  • Το δικό μου το πήρε ο αέρας και το πήγε πάνω σε ένα λασπωμένο σύννεφο. Στο σύννεφο βγήκε ένα λουλούδι.
  • Ο αέρας το πήγε σε μια σπηλιά και έκανε παρέα με τις νυχτερίδες.
  • Ο αέρας ήταν πολύ δυνατός και το πήγε σε άλλον πλανήτη.Στον Άρη.
  • Το σποράκι μου πήγε ψηλά στον ουρανό και έκανε παρέα με τα σύννεφα.
  • Το δικό μου πήγε σε ένα σπίτι με μαμάδες και το φυτέψανε ξανά.
  • Το σποράκι πήγε με τον αέρα σε άλλη χώρα, στην Αγγλία.
  • Το δικό μου πήγε στο δάσος. Έμεινε πάνω στα κλαδιά του δέντρου και μετά το βρήκε ένα πουλάκι και το έφαγε.

Μετά διαβάσαμε το παραμύθι " Το σποράκι ταξιδεύει", που μας έδωσε την ιδέα για αυτή τη δραστηριότητα.

Στο ταξίδι αυτό το μαγικό, μη με ξεχάσεις σε παρακαλώ!
Σε έριξα στη γη, κάνοντας μια προσευχή.

Πατρόν ατομικών εργασιών:

Μια αγάπη διαφορετική, 
που μεγαλώνει με το  χώμα και τη βροχή!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου