Σάββατο 22 Σεπτεμβρίου 2018

ΣΤΟΝ ΠΑΠΠΟΥ ΚΑΙ ΣΤΗ ΓΙΑΓΙΑ


ΣΤΟΝ ΠΑΠΠΟΥ ΚΑΙ ΣΤΗ ΓΙΑΓΙΑ

Στη γιορτή τους ήταν αφιερωμένο το παρακάτω ποίημα, που ήταν γραμμένο στη κάρτα που τους δώσαμε. Χρόνια πολλά λοιπόν και στους δυο.

Μου χαρίζουν γέλιο και χαρά
 και μια σοκολάτα κάθε φορά.
Στο σήκω κάτσε το δικό μου, 
στέκονται απίκο στο πλευρό μου.
Πάμε εδώ, πάμε εκεί, χωρίς καμία αναβολή.
Τους αγαπώ και τους δύο πάρα πολύ,
 γιατί μου θυμίζουν κάποιον που είχα δει.
Είχε πρόσωπο χρωματιστό 
και κρατούσε ένα μπαλόνι στο χέρι το αριστερό.
Μου έδωσε τόση χαρά, 
όπως ο παππούς και η γιαγιά.
Σε εκείνον θα πω γεια χαρά
 και στους δύο τελευταίους ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!
                                                          Λ.Ρ


Πατρόν κλόουν:
Για σας τίποτα δεν είναι αρκετό, 
αλλά είμαι ακόμα μικρό και ξέρω μόνο πόσο σας αγαπώ.


Σε φρεσκοπλυμένο πουκάμισο απλά, 
σας έγραψα "Χρόνια πολλά"






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου