Πέμπτη 28 Σεπτεμβρίου 2017

ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΤΟ ΒΑΦΤΙΣΤΙΚΟ


ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΤΟ ΒΑΦΤΙΣΤΙΚΟ



Το κουβαλάω εδώ και καιρό και στον ήχο του πάντα γυρνώ.
Σε μια καληνύχτα, μέσα σε μια ζεστή αγκαλιά, αλλά και σε μια αναπάντεχη ζημιά.
Στο κάλεσμα για ένα λαχταριστό φαγητό, παίρνω πάντα και τον φίλο μου τον πιστό.
Είναι το όνομά μου το βαφτιστικό.

- Παίρνω, δίνω τη μπάλα τη χρωματιστή, ακούγοντας τη πρώτη συλλαβή:Χτυπάμε με παλαμάκια- συλλαβές όλα τα ονόματα. Στη μέση της παρεούλας υπάρχει μία μπάλα. Στο άκουσμα μίας συλλαβής παίρνει τη μπάλα εκείνο το παιδί που το όνομα του ξεκινά από τη συγκεκριμένη συλλαβή. Μπορείς να τη δώσεις στο φίλο σου που το όνομα του ξεκινά από και ...ακούγεται μία άλλη συλλαβή.
- Μια περιγραφή που μπορεί να ξεκινά με ένα παντελόνι γκρι: Οι κάρτες των ονομάτων μοιράζονται τυχαία στα παιδιά ανάποδα.Διαβάζεται το όνομα της κάρτας και το παιδί που την έτυχε, περιγράφει το παιδί που το όνομα του αναγράφεται στη καρτέλα.
- Ο μάγος δεν έχει άλλη δουλειά να δει; Δεν βλέπει ότι είμαι ένα μικρό παιδί;
 (φύλλο εργασίας)

Και το μετατρέπουμε και σε παιχνίδι:
- Η μαγική ονοματόσουπα: Ο μάγος λοιπόν πήρε τις καρτέλες των ονομάτων τις έβαλε σε ένα μεγάλο καζάνι και τις ανακάτεψε. Τα παιδιά με την κουτάλα πρέπει να βάλουν στο πιάτο τους μόνο το δικό τους όνομα που τους νοστιμεύει τη ζωή.!

Ένα όνομα, μία καρδιά και ένα μολύβι που βοηθά.


Όλα για μένα, αυτά που αγαπώ κι ας είμαι μόνο πέντε χρονών.



Σαν μια μελωδία το όνομα μου, στις γραμμές του πενταγράμμου.


Τα "ονομαστά" μπαλόνια θέλουν να αφήσουν τη γη
 αδιαφορώντας για το κορίτσι που προσπαθεί, 
αυτή η απόφαση να αλλαχθεί.


Παιχνίδι με τις καρδιές πριν γίνουν ντεκόρ στον τοίχο της τάξης:
Κρατούν την καρδιά που επιλέγουν και χορεύουν στο ρυθμό που δίνουμε με το τραγούδι: "Με ποιον την καρδιά σου θέλεις να μοιραστείς πρέπει στη μάγισσα-φιλία να το πεις!" Διαλέγουν σαν ταίρι τους το παιδί με την καρδιά που έχει το ίδιο χρώμα. Ανταλάσσουν τις καρδιές και χορεύουν πιασμένα χέρι χέρι. "Σου χαρίζω το όνομά μου, το δικό σου παίρνω εγώ κι απ' τη μάγισσα φιλία έχω αυτό που λαχταρώ, έναν φίλο καρδιακό!"










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου