Τρίτη 20 Οκτωβρίου 2015

1η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΤΡΙΤΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ

Ο ΠΑΠΠΟΥΣ ΚΑΙ ΓΙΑΓΙΑ ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΝ





1η Οκτωβρίου και γιορτάζουν δυο πολύ αγαπημένα πρόσωπα!!

Παππού και Γιαγιά "ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ"

Με ένα ποίημα πολύ ιδιαίτερο κι αγαπημένο ξεκινάμε να συζητάμε

Μεγάλωσα στα χέρια σας
στην αγκαλιά σας τη ζεστή
γιαγιάκα μου παππούκα μου 
δε σας ξεχνώ σας αγαπώ πολύ.
Με διδάξατε, μου μάθατε
να λέω τις αλήθειες
να σκέφτομαι, να αγαπώ
να έχω καλές συνήθειες.
Παππούκα μου, γιαγιάκα μου η αγάπη σας
μου έμαθε πολλά
γι’ αυτό κι εγώ σας στέλνω
πολλά γλυκά φιλιά.


Δυο φωτογραφίες  - δυο εποχές

 


Με αφόρμηση τις δυο φωτογραφίες συζητάμε Ο παππούς του Σήμερα, ο δικός μου παππούς- Ο παππούς του Χθες, ο παππούς του παππού μου.

  Τι μπορεί να φαντάζεται ή τι βλέπει η γιαγιά της εικόνας; 
 Παρατηρούν την εικόνα προσεχτικά και τίθεται στα παιδιά η ερώτηση και οι απαντήσεις καταγράφονται.





Ενδεικτικά φύλλα εργασίας:
                     




                                             Δώρα για τους αγαπημένους τους  με ευχές:

                                πίνακας με νερομπογιά και κομμάτια από χαρτί περιτυλίγματος


                                           μακετόχαρτο βαμμένο, φωτογραφία παιδιού και μακαρόνια



οι παλάμες των χεριών γίνονται λουλούδια σε γλάστρα


κάρτα με σουβέρ


χαρτοκοπτική


Θα ταξιδέψω πολύ μακριά για να σας δείξω
 τι κρύβω για σας μέσα στη καρδιά.



και μια ομαδική εργασία για να μην ξεχνιόμαστε





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου